Κυριακή 11 Μαρτίου 2012


Τα πέντε σταδία του θανάτου και η λύτρωση της χρεοκοπίας

O θάνατος κατά την Elisabeth Kübler-Ross έχει 5 στάδια,πέντε φάσεις, από τις οποίες περνάει ο άνθρωπος για να αποδεχτεί τελικά τον θάνατο. Ένας ασθενής με μια θανατηφόρα ή μη ιάσιμη ασθένεια λέγεται ότι περνάει από αυτές τις φάσεις.
Αυτές οι φάσεις ειναι οι παρακάτω:

1.Άρνηση: “Αποκλείεται, δεν μπορεί να συμβαίνει σε εμένα!“

2.Θυμός: “Είναι άδικο, γιατί σε εμένα; Δεν έχω ζήσει τίποτα” ή “Είμαι πολύ μικρός/μικρή γιατί μου το.....
κάνεις αυτό;” (Εδώ είτε αναφέρεται στον Θεό, στον εαυτό του, είτε σε οποιονδήποτε θεωρεί υπεύθυνο για την κατάστασή του/της)

3.Διαπραγμάτευση: “Τουλάχιστον άσε με να δω τα παιδιά μου να μεγαλώνουν” ή “Θα είμαι καλύτερος, θα αλλάξω, απλώς άσε με να ζήσω λίγο παραπάνω.“

4.Κατάθλιψη: “Είμαι τόσο λυπημένος, γιατί να προσπαθήσω να κάνω οτιδήποτε;” ή “Δεν έχω ελπίδες, απλώς θα περιμένω να πεθάνω“

5.Αποδοχή: “Εντάξει όλα θα πάνε καλά“


Δυο χρόνια τώρα, περάσαμε μέσα από αυτά τα στάδια.
Δυο χρόνια εκβιασμών και απειλών για χρεοκοπία είναι από σήμερα παρελθόν.
Δυο χρόνια υστερικής προπαγάνδας ,πλύσης εγκεφάλου και δημιουργίας τρόμου στην περίπτωση χρεοκοπίας, από εχτές το βραδύ μετά και την επίσημη απόφαση και επικύρωση της χρεοκοπίας έφτασαν στο τέλος τους.
Ένας ιστορικά περήφανος λαός έσκυψε το κεφάλι, υποτάχθηκε και έσφιξε τα δόντια,εν μέσω καθημερινών απειλών ,για μια χρεοκοπία που θα κατέστρεφε την χώρα και τελικά αυτό συνέβη εχτές το βράδυ.


Το χτεσινό βράδυ λοιπόν δεν είναι καταστροφή,δεν είναι το τέλος όπως θέλανε να πιστεύουμε, αλλά είναι η αρχή, είναι η ΛΎΤΡΩΣΗ!!!
Απαλλαγμένοι πια από τις απειλές και τον εκφοβισμό ήρθε η ώρα να περάσουμε στην αντεπίθεση.Το μεγαλύτερο τους όπλο,ο φόβος, από εχτές το βραδύ δεν έχει πια ισχύ. Από σήμερα είμαστε χρεοκοπημένοι και δεν μπορούν να μας φοβίσουν και να μας εκβιάσουν. Μέτα από δυο χρονιά εξοντωτικών μέτρων, μετά από εξευτελιστικές πρακτικές και καταπάτηση της ΕΛΕΥΘΕΡΙΑΣ και της δημοκρατίας, φτάσαμε στο τέλος!



Από σήμερα απαλλαγμένοι από τις απειλές και τους εκβιασμούς, απαλλαγμένοι από τον φόβο, πρέπει να παλέψουμε για να ξανά πάρουμε πίσω αυτά που εκβιάζοντας μας πήρανε.Η αντεπίθεση των εκβιαζόμενων ξεκινάει!Να πάρουμε πίσω την αξιοπρέπεια μας,την ελπίδα μας,την ζωή μας,την ΕΛΕΥΘΕΡΙΆ ΜΑΣ!!! Από σήμερα ο Νίκος Καζαντζάκης είναι πιο επίκαιρος από ποτέ.....


Δεν ελπίζω τίποτα, δε φοβούμαι τίποτα, είμαι λέφτερος.

http://eleytheriahthanatos.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου