Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2013

5:18:00 μ.μ.
5
ImageImageImageImageImageImageImageImageImage
 ΕΙΣΑΓΩΓΗ....
Οι στοές των μασώνων  λειτουργούν ως κλίκες. Μέλη με οικονομική ισχύ, μέλη σε θέσεις κλειδιά στις εξουσίες. Είναι φυσικό και γίνονται μεταξύ τους «εξυπηρετήσεις».
Μπορεί οι στοές να «τρώγονται» μεταξύ τους, όμως π.χ αν ένας δικηγόρος  ανήκει στην ίδια στοά με κάποιον δικαστή, είναι σίγουρο ότι δεν πρόκειται να χάσει τη δίκη. Δε λέω ότι είναι στημένες οι δίκες, μα δεν είναι όμως και όλα ρόδινα γύρω μας. Παρομοίως, θα προτιμήσουν τους δικούς τους γιους, ανηψιούς, ή απλώς μέλη της στοάς τους, για τις προσλήψεις στις υψηλές θέσεις. Ξεκινώντας από τους ακαδημαϊκούς και φτάνοντας μέχρι τους «εκλεγεθέντες» από το λαό βουλευτές. Κάποιοι ισχυροί οικονομικά άντρες κρατούν στα χέρια τους την προπαγάνδα, που ευγενικά λέγεται Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης. Οι εκλεγμένοι είναι πρώτα επιλεγμένοι από τις δικές τους «κλίκες». Οι επιλεγμένοι «τυγχάνουν» ειδικής και ιδιαίτερης προβολής στα ΜΜΕ. 
Οι επιλεγμένοι, πρέπει να καλύπτουν κάθε «λαϊκή» φωνή. Έτσι, επιλεγμένοι υπάρχουν σε κάθε κομματική παράταξη. Βεβαίως τα ΜΜΕ δεν μας διαφημίζουν μόνο τους επιλεγμένους, αλλά μας ορίζουν και τις «λαϊκές» φωνές.
Και πείτε μου τώρα σας παρακαλώ, απο το 75% των Ελλήνων που ψηφίζουν, δηλαδή περίπου 7,5 εκατομύρια, πόσοι πραγματικά έχουν τη διακριτική ικανότητα, να ξεχωρίζουν πότε η τηλεόραση κάνει διαφήμιση σε πολιτικά πρόσωπα. Πόσοι έχουν την ικανότητα να αποφεύγουν την πλήση εγκεφάλου από τα ΜΜΕ, για το τι είναι ορθό πολιτικά και τι κατακριτέο; Πόσοι έχουν γνώση του παρελθόντος και της ταυτότητας του πολιτικού προσώπου, στο οποίο θα δώσουν σταυρό ψήφου στις εκλογές;

Συνειδητοποιημένος πολίτης είναι κάποιος που διαθέτει τουλάχιστον όλα τα παραπάνω. Που ξέρει πού και γιατί θα ρίξει και πού και γιατί δε θα ρίξει την ψήφο του. Η συντριπτική πλειοψηφία των Ελλήνων δεν είναι συνειδητοποιημένοι, αλλά εύπλαστη μάζα στα χέρια των κρατούντων.

Αν οι κρατούντες είναι όλοι μασώνοι, δε μπορώ να το γνωρίζω. Το σίγουρο είναι, ότι η μάζα βολεύει στους κρατούντες, να μείνει μάζα, αλλιώς θα πάψουν να είναι κρατούντες.




"Τα κυριότερα Σύμβολα της Μασονίας είναι εκείνα που πηγάζουν απ' την πρωταρχική κατάσταση της οργάνωσης: Ο γνώμονας, το μυστρί, το τρίγωνο, η ποδιά, το άστρο με τις πέντε κορυφές. Αυτά αναφέρει ο δημοσιογράφος και συγγραφέας Δημήτρης Ιατρόπουλος, στο βιβλίο του «Απόκρυφη γνώση"

* "Το μυστρί είναι απαραίτητο εργαλείο για τον ενεργό Μασόνο και γι' αυτό αποτελεί και το συμβολικό εργαλείο του Θεωρητικού Μασόνου, που δουλεύει για το χτίσιμο του ναού της ανθρωπότητας. Συμβολίζει επίσης την αγάπη ανάμεσα στους αδελφούς, όπως ακριβώς ενωμένες είναι και οι πέτρες σ' ένα οικοδόμημα. Πολύ συχνά το μυστρί παίρνει ένα τριγωνικό σχήμα, συμβολίζοντας έτσι το τελετουργικό τρίγωνο.

* "Ο γνώμονας, που συχνά είναι δεμένος μ' ένα σχοινί, στην άκρη του οποίου κρέμεται ένα βαρίδι, χρησιμοποιείται σαν έμβλημα του συνεταιρισμού. Το σύμβολο αυτό υπάρχει στους τάφους των Ρωμαίων αρχιτεκτόνων, των αρχιτεχνιτών του Μεσαίωνα και ανακαλύφθηκε στον τάφο ενός ναίτη. Πολύ γρήγορα πήρε τη σημασία της Δικαιοσύνης, όπως δείχνουν μερικές τοιχογραφίες και παλιά μωσαικά.
Παριστάνει το "ιερό τρίγωνο" του Πυθαγόρα, που οι πλευρές του βρίσκονται σε μια σχέση 3,4.5. Μία σχέση που επιτρέπει να χαράξουμε την ορθή γωνία ή "γωνία της Δικαιοσύνης" με την αλυσίδα του χωρομέτρη. Ο γνώμονας του Πυθαγόρα, που διαδόθηκε απ' τους συνεταιρισμούς, βρίσκεται σήμερα στη βάση της Μασονίας. Παριστάνει το απαραίτητο εργαλείο, για να μεταβληθεί μία ακατέργαστη πέτρα — ο αμαθής, σε πέτρα κατεργασμένη — ο μυημένος. Συμβολίζει την επίδραση της δύναμης πάνω στον ίδιο τον εαυτό μας, μέσα από την οποία ο Μασόνος μπαίνει στο ναό της ιδέας, όπως η πέτρα που έχει κατεργαστεί στο οικοδόμημα. Ο γνώμονας συμβολίζει επίσης την ευθύτητα, τη δικαιοσύνη, χωρίς τις οποίες η κοινωνία δεν θα ήταν τίποτε άλλο από μια αναρχία ".

* "Το ίδιο θα μπορούσαμε να πούμε και για το τρίγωνο. Ιδιαίτερα οι μυημένοι της Στοάς όταν συνεδριάζουν σχηματίζουν ένα τρίγωνο, το ιερό τρίγωνο, ισοσκελές με μεγάλη βάση. Συχνά το βλέπουμε να κοσμεί τις εκκλησιαστικές εικονογραφίες και στη Μασονία με δευτερεύοντα σύμβολα, όπως είναι το τετράγωνο, το περιστέρι, το μυστικό μάτι, οι δάφνες. Το τρίγωνο ανάγεται στο εβραϊκό "ρες", το "ρ" που είχε τριγωνικό σχήμα και σήμαινε «κεφαλι» παρίστανε τον θεό. Οι διαθήκες και οι νόμοι απαγόρευαν να παριστανεται με μορφή ανθρώπου. 
Ο συμβολισμός αυτός πλούτισε με την επαφή με τους Πυθαγόριους και τη γνώση. Έτσι, δεν σχεδίαζαν πια μόνο τον Θεό, αλλά την Τριάδα του Χριστιανισμού ή τον Μεγάλο Αρχιτέκτονα του Σύμπαντος, των ενεργών Στοών που έγιναν μετά θεωρητικές".

* "Όσο για την ποδιά θυμίζει λίγο εκείνη που φορούν πολλοί τεχνίτες. Μια πέτσινη ποδιά που λίγο για το σχήμα της, λίγο για τα στολίδια της, έγινε το κυριότερο σύμβολο της θεωρητικής Μασονίας. Η ποδιά του Δασκάλου για παράδειγμα, είναι ένα κανονικό τραπέζιο μ' ένα τριγωνικό κόσμημα και δύο κόρδόνια. Έχει επίσης τρεις σειρές από 3,5,8 τελείες, που είναι όλοι αριθμοί με συμβολική σημασία".

* "Το άστρο με τις πέντε κορυφές ή "φλογερό άστρο" είναι το κυριότερο μασονικό σύμβολο. Το σύμβολο που τη μέρα της ένωσης θ' αντικαταστήσει το σταυρό. Όπως κάποτε το άστρο της Βηθλεέμ οδήγησε τους μάγους και βοσκούς, έτσι και το φλογερό άστρο οδηγεί τους Μασόνους και μαζί τους ολόκληρη την ανθρωπότητα στο μεγάλο σκοπό, το βασίλειο το χιλιετές".

* "Πολύ συχνά το μασονικό πεντάγραμμα έχει στο κέντρο του το γράμμα "G". Σύμφωνα με πολλές γνώμες το "G" είναι το αρχικό του Μεγάλου Αρχιτέκτονα, του Gott και God (Θεού) ή επίσης της ‘Γεωμετρίας’ επιστήμης του Θεού. Αναφέροντας αυτή την πιθανή εξήγηση ίσως θα ήταν χρήσιμο να θυμηθούμε ότι στην εκκλησία της Παναγίας των Παρισίων, σε κάποιο σημείο μέσα στο οικοδόμημα, μπορεί ακόμα κανείς να διαβασει : «Στη Δοξα του Μεγάλου αρχιτέκτονα του Σύμπαντος». Κάτω δε από αυτό μπορεί να δει το «φλογερό άστρο» με το “G” μέσα σε αυτό. Όσο για το γράμμα “G”, η καταγωγή του είναι χωρίς άλλο καβαλιστική. Το γράμμα «Ι» το εβραικό “G”, γράμμα του τετραγράμματος «Γιοντ – Χε – Βάου – Χε», χρησίμευε να περιγράψουν το «Ανώτατο Αυλο Ον».

Η ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΤΟΥ ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΩΡΟ

Ο Τεκτονισμός στον Ελληνικό χώρο λειτούργησε σε δυο ξεχωριστές φάσεις που δεν έχουν πολλά κοινά χαρακτηριστικά μεταξύ τους και αυτό δεν έχει συνειδητοποιηθεί ούτε από τους περισσότερους μελετητές ούτε από τους περισσότερους τέκτονες.

Προεπαναστατικός Τεκτονισμός (1740-1821)

Η πρώτη περίοδος που δίκαια χαρακτηρίζεται σαν "προεπαναστατικός Τεκτονισμός" άρχισε γύρω στο 1740 και έφθασε μέχρι την επανάσταση του 1821.Μετά ακολούθησε μια τέλεια διακοπή, μια νεκρή περίοδος (1821-1863). Η διακοπή αυτή απλώς επιβεβαιώθηκε με την ανακήρυξη του ελεύθερου Ελληνικού Κράτους που διέλυσε και επίσημα τις Στοές που είχαν κλείσει πάντως πολύ πριν, εξαιτίας της επανάστασης. Αυτή η ανάπαυλα δράσης τεκτονικών στοών διατηρήθηκε μέχρι την ένωση της Επτανήσου με την μητέρα πατρίδα το 1863.

Ο Τεκτονισμός της Μεγάλης Ανατολής (1863-1976)

Μετά ξεκίνησε η δεύτερη περίοδος που κράτησε κι αυτή ένα περίπου αιώνα μέχρι το 1976 ονομαζόμενη σαν "Μονότονος Ελληνικός Τεκτονισμός".Έτσι το 1863 σχεδόν αναπάντεχα, εμφανίστηκαν οι πρώτες τεκτονικές στοές αναζήτησης στην Ελλάδα εξαρτημένες από τη Μεγάλη Ανατολή του Τορίνου και τον επόμενο χρόνο απέκτησαν ένα είδος αυτονομίας με τη δημιουργία ενός "Τεκτονικού Διευθυντηρίου" δηλαδή μιας τοπικής Ελληνικής Διοίκησης.Το 1868 ο Ελληνικός Τεκτονισμός απέκτησε πλήρη ανεξαρτησία και δημιουργήθηκε έτσι η Μεγάλη Ανατολή της Ελλάδος που έλεγχε ουσιαστικά τους 3 πρώτους συμβολικούς βαθμούς, αλλά που είχε υιοθετήσει και τους υπόλοιπους 30 του Αρχαίου και Αποδεδεγμένου Σκωτικού Τύπου. Το 1872 οι ανώτεροι βαθμοί απέκτησαν κι αυτοί ανεξαρτησία και συγκροτήθηκε το Ύπατο Συμβούλιο του 33ου του Αρχαίου και Αποδεδεγμένου Σκωτικού Τύπου. Τα δύο αυτά σώματα ανήκαν στην ίδια δογματική τεκτονική σχολή, τη Γαλλική και μέχρι το 1976, πάνω από εκατό χρόνια δηλαδή, κυριάρχησαν μονοπωλιακά στο χώρο μας. Οι κρίσεις και οι διακυμάνσεις του μονότονου αυτού Τεκτονισμού δεν ήταν τίποτε άλλο παρά οι μεταξύ τους αντιζηλίες και η προσπάθεια το ένα να ελέγχει το άλλο. Αυτό αποστέρησε τον Ελληνικό Τεκτονισμό από κάθε δυνατότητα ανανέωσης και όλο αυτό το διάστημα, έμεινε στο επίπεδο, οργανωτικά και δογματικά, από το οποίο ξεκίνησε. Αποκομμένος δε καθώς ήταν από τη διεθνή τεκτονική κοινότητα δεν μπόρεσε να παρακολουθήσει ούτε τις αλλαγές που πραγματοποιήθηκαν ακόμα και στο ίδιο το δόγμα από το οποίο προήλθε.

Ο Τεκτονικός Πλουραλισμός στην Ελλάδα (1977  )

Η τρίτη περίοδος που ήδη διανύει τη τρίτη δεκαετία της, είναι η εποχή του "Τεκτονικού πλουραλισμού" στην Ελλάδα και στη συνέχεια παρατίθεται το στίγμα της, δηλαδή τα γεννεσιουργά της αίτια, όσο και οι προοπτικές της. Με την ίδρυση το έτος 1977 του Μεγάλου Περιστυλίου των Τεκτόνων της Βασιλικής Αψίδας που μετέφερε στη χώρα μας, μαζί με άλλους βαθμούς και τάξεις τον Τεκτονισμό της Αμερικανικής Σχολής, έληξε οριστικά η περίοδος του μονότονου Γαλλικού Τεκτονισμού.Το 1981 με την ίδρυση του Μεγάλου Σκηνώματος των Ιπποτών του Ναού που καθοδηγήθηκε από το αντίστοιχο Μεγάλο Σώμα της Σκωτίας, το σύστημα της Υόρκης άρχισε να προσαρμόζεται προς τον Ευρωπαϊκό Τεκτονισμό και την παράδοσή του.Αυτή η φάση ολοκληρώθηκε το 1986 με την εμφάνιση και τη δράση της Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος η οποία ακολούθησε από την αρχή τα Αγγλικά πρότυπα. Έτσι η προσπάθεια που άρχισε από το Διονύσιο Ρώμα το 1811 με συμπαραστάτη του το Δούκα του Σάσεξ, τότε Μεγάλο Διδάσκαλο της Ηνωμένης Μεγάλης Στοάς της Αγγλίας (1813), ολοκληρώθηκε 175 χρόνια μετά όταν στις 21 Ιουνίου 1986 ανακηρύχθηκε η Νέα Εθνική Μεγάλη Στοά της Ελλάδος για να εισαχθεί και στον ελλαδικό χώρο ο καθαρός και αρχαίος τεκτονισμός της Αγγλοσαξωνικής Σχολής.

Ιστορική Καταγραφή της πρώτης περιόδου

Καίτοι η ιστορική έρευνα της πρώτης περιόδου δεν έχει εξαντληθεί - μια ερευνητική στοά πρέπει να ιδρυθεί γι' αυτό το σκοπό - υπάρχουν στοιχεία ικανά να σχηματίσουν τουλάχιστον την αμυδρή της εικόνα. Τα βιβλία του Διονυσίου Καλογερόπουλου, του Πάνου Χατζηπάνου και του Μαρίνου Πολλάτου, οι μονογραφίες του Παναγιώτη Κρητικού, του Θεοδοσίου Τάσιου, του Χρήστου Ριζόπουλου κ.λπ. καθώς και η πρόσφατη έκδοση - λεύκωμα της Στοάς της Λευκάδας. "Η Ένωσις" για το Διονύσιο Ρώμα και την πρώτη Εθνική Μεγάλη Στοά προσδιορίζουν τα ορόσημά της. Είναι πράγματι η μόνη περίοδος που έχουμε κάνει κάποια ιστορική δουλειά.

Η δεύτερη περίοδος υστερεί από άποψη ιστορικής καταγραφής.

Ο Χατζηπάνος παραθέτει πολλά στοιχεία αλλά άτακτα και χωρίς κριτικό πνεύμα, είναι περισσότερο ένας - με επιλογές - αρχειογράφος και λιγότερο ένας ιστορικός. Ο Πολλάτος ενώ είναι αυστηρός στην αρχή, όσο πλησιάζει προς την εποχή του γίνεται πιο προσεκτικός και εξυμνητικός. Ο Νέστορας Λάσκαρης στο λεξικό του είναι μονοσήμαντος και επιφυλακτικός. Υπήρξε ο πιστός υπηρέτης της ιδέας της Μεγάλης Ανατολής και ο Ηρακλής του Σκωτικού Τύπου. Ανήκει εξάλλου στη σχολή που η μυθοποίηση ταυτίζεται με την αλήθεια.
Στη σχολή αυτή θητεύουν και οι περισσότεροι τέκτονες που ασχολούνται σποραδικά με την ιστορική έρευνα της δεύτερης περιόδου. (Τον προβληματισμό του πάνω στο θέμα αυτό εκθέτει ο Φαίδων Μπουμπουλίδης "Σκέψεις γύρω από τις τεκτονικές έρευνες" σ' ένα του αξιόλογο άρθρο - οδηγό στο Τεκτονικό Δελτίο, σελ. 84-99 (1966).

Ο ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΣ

Προϊστορία:
Οι τέκτονες αναφέρονται συχνά στους Ναϊτες (= Ιππότες του Τάγματος του Ναού), τους οποίους θεωρούν πνευματικούς προγόνους των. Το Τάγμα αυτό ιδρύθηκε το 1118, κατά την διάρκεια των Σταυροφοριών, με σκοπό την προστασία των χριστιανών που πήγαιναν να προσκυνήσουν τους Αγίους Τόπους. Ο βασιλεύς των Ιεροσολύμων Βαλδουίνος Β’ τούς παρεχώρησε για έδρα τους τον τόπο που υποτίθεται ότι άλλοτε υψωνόταν ο ναός του Σολομώντος, εξ’ ου και η ονομασία τους. Οι Ναϊτες ήλθαν σε επαφή με τις ανατολικές ιδέες και επηρεάσθηκαν από αυτές. Είχαν συναλλαγές με μουσουλμάνους, Εβραίους και οπαδούς πολλών ανατολικών θρησκειών, και άρχισαν να υιοθετούν απόψεις των, κατασκευάζοντας ένα αμάλγαμα, ένα πρόπλασμα πανθρησκείας. Ως πρώτον σκοπόν προς αυτήν την κατεύθυνση έθεσαν την συνένωσι, διά συγκρητισμού των τριών μονοθεϊστικών θρησκειών: χριστιανικής, μουσουλμανικής, ιουδαϊκής. Ο ανατολίτικος μυστικισμός άρχισε να τους επηρεάζη όλο και περισσότερο, ιδίως ο εβραϊκός της Καββάλα (Καμπάλα). Βαθμιαίως, οι Ναϊτες υιοθέτησαν την εβραϊκήν άποψιν ότι ο Ιησούς δεν ήταν υιός του Θεού, διότι Αυτός δεν έχει υιούς. Υιοθέτησαν, επίσης, την μουσουλμανική, ότι ο Ιησούς ήταν ένας προφήτης όπως ο Μωϋσής και ο Μωάμεθ. Κατέληξαν στο ότι, στην πανθρησκεία, αυτοί οι τρεις θα έπρεπε να τιμώνται ισοτίμως.
Στο μεταξύ, οι Ναϊτες επεξετάθησαν στην Δυτική Ευρώπη, κυρίως μετά την εκδίωξι των Φράγκων από τους Αγίους Τόπους, που επανήλθαν υπό την κυριαρχία των μουσουλμάνων. Εκεί, ιδίως στην Γαλλία, απέκτησαν μεγάλη στρατιωτική, πολιτική, πνευματική και προ παντός οικονομική δύναμι. Οι Ναϊτες ίδρυσαν τις πρώτες ευρωπαϊκές τράπεζες και εισήγαγαν τις επιταγές. Ωργάνωσαν ένα δίκτυο ξενοδοχείων - καταφυγίων, που επέτρεπε στους ταξιδιώτες να μετακινούνται ασφαλώς και να αποφεύγουν την καταβολή διαφόρων τελών στους φεουδάρχες.
Η ισχύς όταν μεγάλωνε και γινόταν επικίνδυνη για την Εκκλησία, τους φεουδάρχες, τους βασιλείς και τους αστούς. Το 1314, ο πάπας Κλήμης V και ο βασιλεύς της Γαλλίας Φίλιππος Δ’ ο Ωραίος διέλυσαν το Τάγμα, κατέσχεσαν τα περιουσιακά του στοιχεία και έκαψαν ζωντανούς αρκετούς ηγέτες του, μεταξύ των οποίων και τον Μέγαν Μάγιστρον Jacques de Molay. Αυτόν οι τέκτονες τον θεωρούν «άγιον» (καντός στα εβραϊκά) και στον σκωτικού τύπου τεκτονισμό ο 30ός βαθμός, ο λεγόμενος του «ιππότου Καντός», είναι αφιερωμένος στην μνήμη του.

Η ΠΑΝΘΡΗΣΚΕΙΑ

Ο τεκτονισμός είναι εκ φύσεως οικουμενιστικός. Όραμά του είναι «η παγκοσμιότης». Και φυσικά, αφού μετέχουν σ’ αυτόν επιχειρηματίες από όλον τον κόσμο, είναι και όργανο παγκοσμιοποιήσεως της οικονομίας. Σημαντικώτατος είναι ο ρόλος του στην προσπάθεια κατασκευής, δια συγκρητισμού, μίας πανθρησκείας με κέντρο της τον Μέγαν Αρχιτέκτονα του σύμπαντος, αφού «η Αποκάλυψις προφητεύει ότι με το τέλος της προηγούμενης εκκλησίας θα εγκαθιδρυθή μία Νέα». (Em. Swedenborg «Θεία Πρόνοια»). Ο τεκτονισμός, ενεργεί, επίσης, για την έλευσι ενός «οικουμενικού πολιτισμού», αφού θεωρεί ότι «ο ναός του Σολομώντος είναι το παγκόσμιο πρότυπο του καθολικού ανθρώπου» (επιστολή τού εκ των διαμορφωτών τού σκωτικού δόγματος Willermoz στον δούκα του Brunswick).
Όργανο του τεκτονισμού για την προώθησι της πανθρησκείας είναι η κίνησις «Νέα Εποχή».
Φαίνεται, επίσης, να έχη διεισδύσει και στο οικουμενικών τάσεων Παγκόσμιο Συμβούλιο των Εκκλησιών.
Η «Νέα Εποχή» ελέγχει κατά μέγα μέρος την παγκόσμια πληροφορική (ηλεκτρονικούς υπολογιστές, Internet κ.λ.π.). Αυτή ώρισε ως κωδικό για πρόσβασι στα διεθνή δίκτυα πληροφορικής την λέξι Inferno = Κόλασις. Η εταιρεία της «Νέας Εποχής» που ασχολείται με την πληροφορική έχει την χαρακτηριστική ονομασία Lucifer Enterprises = Επιχειρήσεις Εωσφόρος.



ΟΙ ΟΡΙΣΜΟΙ

Οι τέκτονες δίνουν στην κίνησί τους ποικίλους ορισμούς. ατά την Ηνωμένην Μεγάλην Στοάν της Αγγλίας, «ο ελευθεροτεκτονισμός είναι ιδιάζον σύστημα ηθικής, περιβεβλημένον με αλληγορίας και φωτιζόμενον διά συμβόλων. Κατά την Μεγάλην Στοάν της Γαλλίας, είναι «παγκόσμια ένωσις, βασιζόμενη επί της αλληλεγγύης, επιδιώκουσα την ηθικήν τελειοποίησιν της ανθρωπότητος, με έμβλημα το «ελευθερία -ισότης - αδελφότης». Ο ελλαδικός τεκτονισμός δίδει τον εξής ορισμό:
«Ο ελευθεροτεκτονισμός είναι κίνημα φιλοσοφικόν, προοδευτικόν και φιλανθρωπικόν, σκοπόν έχον την έρευναν της αληθείας, την μελέτην της ηθικής, την άσκησιν της αρετής και την αλληλεγγύην. Εργάζεται υπέρ της πνευματικής και υλικής βελτιώσεως της ανθρωπότητος. Έχει ως αρχήν την αμοιβαίαν ανοχήν, την απόλυτον της συνειδήσεως ελευθερίαν, τον προς την ανθρώπινην αξίαν σεβασμόν».

ΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΙΚΟΤΗΣ - ΜΥΣΤΙΚΟΤΗΣ

Από τα ανωτέρω προκύπτει:
α) Ο τεκτονισμός προσαρμόζει τις εξωτερικές του μορφές στις κατά τόπους συνθήκες: «Ηθικό» κίνημα στην Αγγλία, «πολιτικοκοινωνικό» στην Γαλλία, «φιλοσοφικό» στην Ελλάδα. Οικειοποιείται τις παραδόσεις κάθε λαού: Στην Γαλλία εμφανίζεται με το σύνθημα «ελευθερία - ισότης - αδελφότης», στην Ελλάδα ομιλεί περί «αλήθειας» και «αρετής».
β) Εάν οι διακηρυσσόμενες αρχές του είναι και οι πραγματικές, ο τεκτονισμός δεν θα είχε λόγους να καλύπτεται από μυστικότητα. Υποτίθεται ότι η μυστικότης εφαρμόσθηκε κατά τον ιη’ αιώνα προς αποφυγήν διώξεων εκ μέρους της Ρωμαιοκαθολικής Εκκλησίας, η οποία τον έβλεπε ως αίρεσι, και των ηγεμόνων που αντιδρούσαν στις φιλελεύθερες ιδέες των τεκτόνων. Σήμερα, όμως, οι δικαιολογίες αυτές δεν ισχύουν και παρά ταύτα η μυστικοπάθεια συνεχίζεται.

(...) Οι περισσότερες (στοές, εις την Ελλάδα) λειτουργού στις περιοχές Αθηνών και Θεσσαλονίκης. Πολλές έχουν ονομασίες από την αρχαιοελληνική θρησκεία ή ιστορία, όπως: Πυθαγόρας (Αθήναι), Όλυμπος (Λάρισα), Αργοναύτης (Βόλος), Μίνως (Ρέθυμνον), Προμηθεύς (Αθήναι), Δωδώνη (Ιωάννινα), Πλάτων (Καβάλα), Ορφεύς (Πειραιεύς), Κάβειρος (Κομοτηνή), Αριάδνη (Ηράκλειον), Ραδάμανθυς (Χανιά), Κλεόβουλος (Ρόδος), Λεωνίδας (Λαμία), Δήμητρα (Έλευσις). Έχουν όμως ονομασίες και από ανατολικές θρησκείες, όπως Όσιρις (Αθήναι) ή ξένες ιστορίες, όπως Γαριβάλδης (Αθήναι), ενώ μία ονομάζεται «Γαλλική Παράδοσις» (Tradition Francaise, Αθήναι). Η επιρροή των τεκτόνων στην Ελλάδα είναι δύσκολο να εκτιμηθή λόγω της μυστικότητος που τους περιβάλλει, αλλά και των μύθων που οι ίδιοι διαδίδουν για να εντυπωσιάζουν. Πάντως, οπωσδήποτε δεν είναι αναξία λόγου, χωρίς να υπερεκτιμάται. Το 1997, τα μέλη όλων των ανά Ελλάδα στοών που ανήκουν στην Μεγάλη ανατολή, που είναι η κεντρική - ηγετική Στοά, ήσαν 27.000.
Ο Ελ. Βενιζέλος υπήρξε τέκτων. Ο Βασιλεύς Γεώργιος Β’ τέκτων το 1932 στην Αγγλία, όπου διέμενε. Ο Ι. Μεταξάς είχε γίνει τέκτων, αλλά απεχώρησε νωρίς, όταν αντελήφθη ότι ο τεκτονισμός δεν συνάδει προς τον πατριωτισμόν, χωρίς βεβαίως τούτο να σημαίνει ότι όλοι οι τέκτονες είναι ευσυνειδήτως αντιπατριώτες. Από το στρατιωτικό καθεστώς, τέκτων ήταν μόνον ο Στυλ. Πατακός (ένας από τους πιο φτηνούς Ελλαδίτες «δημοσιογράφους», προαγωγός της παρακμής και προασπιστής της «πολύτιμης ζωής» των εμπόρων ναρκωτικών, σε κάποιο «βιβλίο» του ισχυρίσθηκε ψευδέστατα ότι ο Γ. Παπαδόπουλος και πολλά στελέχη του στρατιωτικού καθεστώτος, μεταξύ των οποίων και εγώ, ήσαν τέκτονες. Έτσι «γράφουν» τέτοιοι άνθρωποι). Ο Κ. Καραμανλής ήταν τέκτων 30ού βαθμού. Εν πάση περιπτώσει, αρχή του τεκτονισμού είναι: «Πρώτα τέκτων και μετά Έλλην ή ό,τιδήποτε άλλο». Και «τέκτων» σημαίνει ομοιογενοποίησις εθνική, θρησκευτική, πολιτισμική όλων των ανθρώπων.
Κύριοι εκπρόσωποι της τεκτονικής προπαγάνδας στην Ελλάδα είναι δύο καθηγητές πανεπιστημίου, οι Ευάγγελος Μουτσόπουλος και Πασχάλης Κιτρομηλίτης, καθώς και ο Ιωάννης Λουκάς, συγγραφεύς του βιβλίου «Ιστορία της Ελληνικής Μασονίας». (εκδ. Παπαζήση).
Από τον τεκτονισμό εκπορεύεται κατά μέγα μέρος, τόσον παγκοσμίως όσον και ελλαδικώς, η προπαγάνδα του «φοινικισμού», που θέλει τους Έλληνες να παίρνουν από την σημιτική Ανατολή τα πρώτα και βασικά στοιχεία του πολιτισμού, όπως την θρησκεία και το «φοινικικό» αλφάβητο. Φυσικά, όσοι υποστηρίζουν αυτές τις θέσεις δεν είναι κατ’ ανάγκην τέκτονες, αφού υπάρχουν και απλοί μιμητές, οι υιοθετούντες αυτές τις απόψεις για να εμφανισθούν ως αντιεθνικιστές ή «σύγχρονοι», «προοδευτικοί» κ.λ.π., καθώς και οι δωροδοκούμενοι με ποικίλους τρόπους, όπως πανεπιστημιακές έδρες, βραβεία, έκδοσις - προβολή των έργων τους κ.λ.π.
(Μια από τις πλέον εξωφρενικές θεωρίες που συνδέονται με τον τεκτονισμό είναι ότι η εβραϊκή φυλή του Βενιαμίν είχε εγκατασταθή στην... Αρκαδία και ότι οι αρχαίοι Σπαρτιάτες έχουν... Εβραϊκή καταγωγή! Πέρασε, μάλιστα, και στα σχολικά μας βιβλία μια δήθεν επιστολή Σπαρτιάτου βασιλέως προς τον αρχιερέαν των Ιουδαίων, όπου ομιλεί περί υπάρξεως αδελφικών δεσμών! Κλασσικό δείγμα της προπαγάνδας που θέλει τους Έλληνες προϊόντα της σημιτικής Ανατολής είναι τα κείμενα του Π. Ροδάκη, ο οποίος, χωρίς την ελάχιστη τεκμηρίωσι, υποστηρίζει ότι οι Σημίτες αποίκησαν την Ελλάδα, ίδρυσαν τα μαντεία της, διεμόρφωσαν την θρησκεία της κ.λ.π.).

Λέσχη "Μπίλντερμπεργκ"


 Οι 'Ελληνες της μυστικής Λέσχης "Μπίλντερμπεργκ":
Ποιοί πολιτικοί, επιχειρηματίες και ποιός δημοσιογράφος, συμμετείχαν στις συνεδριάσεις της

Η μυστική-αμαρτωλή διατλαντική Λέσχη Bilderberg (εφέτος εορτάζει τα 50 χρόνια της) προ-αποφασίζει γιά το πολιτικο-οικονομικό μέλλον του πλανήτη, "βαφτίζει" ηγέτες-κυβερνήσεις κι εξαγοράζει συνειδήσεις... Κίσσιγκερ, Περλ, Γούλφοβιτς, Ροκφέλερ, Σόρος, Kλίντον, Τζον Κέρρυ, Ντ' Εστέν, Πρόντι, Χόλμπρουκ, Χουάν Κάρλος, μερικά από τα τακτικά της μέλη, μαζί με ηχηρά ονόματα από τον χώρο της πολεμικής (και μη) βιομηχανίας, των αμερικανικών ΜΜΕ και των εταιριών πετρελαίου... 'Ολοι οι Γ.Γ. του ΝΑΤΟ υπήρξαν μέλη της Λέσχης.

Η περίφημη Λέσχη Μπίλντερμπεργκ, που την διακρίνει η μυστικότητα, παίζει κατά κάποιο λόγο, ρόλο άτυπης παγκόσμιας κυβέρνησης. 'Οτι αντιδραστικό έχει συμβεί στον πλανήτη τα τελευταία 50 χρόνια, έχει συζητηθεί, προκαθοριστεί σε συνεδριάσεις της. Η Λέσχη, συνεδριάζει γιά ένα τετραήμερο κάθε χρόνο σε διαφορετικές πόλεις, χώρες και στις εργασίες της συμμετέχουν 120 πολιτικοί, επιχειρηματίες, δημοσιογράφοι κ.ά. από επιλεγμένες 30-35 χώρες. Οι συμμετέχοντες απαγορεύεται να μιλήσουν σε ΜΜΕ ή σε ιδιώτες και αποφεύγουν οποιαδήποτε αναφορά σε ότι έχει σχέση με τις συνεδριάσεις, ακόμα "αρνούνται" έστω και την συμμετοχή τους στη συνεδρίαση. Eπίσης, απαγορεύεται να ενημερώσουν τα Κοινοβούλια των χωρών τους, αν είναι πολιτικοί.

Στην μυστική Λέσχη, συμμετέχουν, εκτός των άλλων από αμερικανικής πλευράς, οι: Κίσσινγκερ, Περλ, Γουλφοβιτς, Σόρος. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι όλοι οι Γεν. γραμματείς του ΝΑΤΟ, υπήρξαν μέλη της Λέσχης.

Στην Ελλάδα, η Λέσχη συνεδρίασε στα 1993, στην Βουλιαγμένη, επί κυβέρνησης Κ. Μητσοτάκη, ο οποίος είχε συμμετάσχει στη συνεδρίαση, μαζί με άλλους 'Ελληνες πολιτικούς.

Αξιοπρόσεκτο είναι και το γεγονός ότι ένας μόνο 'Ελληνας δημοσιογράφος έχει συμμετάσχει σε συνεδρίαση της Λέσχης, στα 2002 στην Βιρτζίνια των ΗΠΑ, ο ("εκπαιδευμένος" στις ΗΠΑ) Αλέξης Παπαχελάς.

Επίσης, στα 1998 συμμετείχαν από κοινού στη συνεδρίαση της Λέσχης στην Μ. Βρετανία οι: Κώστας Καραμανλής και Γιώργος Παπανδρέου.

Από την Ελλάδα, στις συνεδριάσεις των πέντε τελευταίων χρόνων, συμμετείχαν:

2005 - Rottach-Egern, Germany (5-8 Μαίου)
Alogoskoufis, George - Minister of Economy and Finance
Papandreou, George - Leader of the Opposition (PASOK)
Diamantopoulou, Anna - Member of Parliament, former European Commissioner
David, George A., Chairman, Coca-Cola H.B.C. S.A.

2004 - Stresa, Italy, (3-6 Ιουνίου 2004)
Diamantopoulou, Anna - Member of Parliament, former European Commissioner for Social Affairs
David, George A. - Chairman of the Board, Hellenic Bottling Company S.A. (Coca-Cola)

2003 - Versailles, France (15-18 Μαίου)
Bakoyannis, Dora - Mayor of Athens
Tsoukalis, Loukas - Professor, University of Athens; President Hellenic Foundation for European and Foreign Policy
David, George A. - Chairman of the Board, Hellenic Bottling Company S.A. (Coca-Cola)

2002 - Chantily, Virginia, USA (30 Μαίου-2 Ιουνίου)
David, George A. - Chairman of the Board, Hellenic Bottling Company S.A. (Coca-Cola) - member, Steering Committee
Papahelas, Alexis - Foreign policy columnist. "TO VΙΜΑ"

2001 - Stenungsund, Sweden (24-27 Μαίου)
David, George A. - Chairman of the Board, Hellenic Bottling Company S.A. (Coca-Cola)
Manos, Stephanos - Member of the Greek Parliament & Former Minister of National Economy; President of the Liberal Party

Και τα προηγούμενα έτη:
2000
David, George A. Chairman of the Board, Hellenic Bottling Company S.A.
Diamandouros, P Nikiforos; National Ombudsman
Papandreou, George A. - Minister for Foreign Affairs

1999
David, George A. Chairman of the Board, Hellenic Bottling Company S.A.
Kranidiotis, Yannos. Alternate Minister for Foreign Affairs (died 14.9.99) ...σε παράξενο αεροπορικό ατύχημα
Veremis, Thanos M. - Professor of Political History, Univ. of Athens; Pres. of Eliamep

1998
David, George A. Chairman of the Board, Hellenic Bottling Company S.A.
Karamanlis, Kostas A. - Leader of the Opposition
Papandreou, George A. - Minister for Foreign Affairs

1997
Carras, Costa, Director of Companies
David, George A. Chairman of the Board, Hellenic Bottling Company S.A.
Kranidiotis, Yannos. Alternate Minister for Foreign Affairs (d. 14.9.99).

1996
Carras, Costa, Director of Companies
David, George A. Chairman of the Board, Hellenic Bottling Company S.A.
Pangalos, Theodoros G., Minister for Foreign Affairs (Socialist Party)

1995
Carras, Costa, Director of Companies
Papandreou, George A. - Minister for Foreign Affairs

1994
Carras, Costa, Director of Companies
Arsenis, Gerasimos, Minister of Defense

1993
Carras, Costa, Director of Companies
Argyros, Stelios, Chairman Federation of Greek Industries
Costopoulos, Yannis S, Chairman, Credit Bank
Hadjieleftheriadis, Gregory, Vice President Eletson Corporation
Livanos, George P, Ship Owner
Lyras, John C, Vice Chairman, Union of Greek Shipowners
Manos, Stefanos, Minister of National Economy
Mitsotakis, Constantine, Prime Minister
Pangalos, Theodoros G., Minister for Foreign Affairs (Socialist Party)
Papaconstantinou, Michalis, Minister for Foreign Affairs
Papalexopoulos, Theodore, Deputy Chairman, Titan Cement Company SA
Peraticos, Michael C, Chairman, Pegasus Ocean Services
Veremis, Thanos M. - Professor of Political History, Univ. of Athens; Pres. of Eliamep
Vokos, Themistocles, Chairman, The Seatrade Organisation

1992
Carras, Costa, Director of Companies
Samaras, Andonis, former Minister of Foreign Affairs
Tsoukalis, Loukas, Prof, Univ of Athens; Pres., Hellenic Centre for Eur. Studies (EKEM)

1991
Carras, Costa, Director of Companies
Zombanakis, Minos, Chair, Group for International Study & Evaluation

1989
Carras, Costa, Director of Companies

1988
Carras, Costa, Director of Companies
Andrianopoulos, Andreas, Mayor of Piraeus; former Minister of Culture
Pangalos, Theodoros G., Minister for Foreign Affairs (Socialist Party)

 (Οι επίσημοι κατάλογοι όλων των συμμετεχόντων εδώ.)
Αν και οι λίστες των συμμετεχόντων δεν είναι πλήρεις, γιατί πολλές φορές παρευρίσκονται και προσωπικότητες που δεν περιλαμβάνονται στον επίσημο κατάλογο.

Για περισσότερα στο Καλάμι - < http://www.kalami.net/2005/ellada/bilderberg.html >

***

Το συνέδριο Bildenberg του 2004.
http://www.noitikiantistasis.com/bilderberg2004.html
Δώστε προσοχή στα σχόλια (όπως ότι τα περισσότερα μέλη του ...περίφημου ΕΛΙΑΜΕΠ έχουν παρευρεθεί σε συναντήσεις της Λέσχης)...

*****

Να σημειώσω μόνο πως τα περισσότερα άτομα που αναφέρονται είναι προσωρινά μέλη με έκτακτες συμμετοχές/προσκλήσεις. Τα τακτικά μέλη είναι (αν όχι όλοι, οι συντριπτικά περισσότεροι) εβραίοι. Ενδεικτικά απ' την Ελλάδα, ο μόνος που δεν έχει χάσει συνάντηση της Λέσχης απ' το 1996 και μετά, είναι ο Γιώργος Δαυίδ της 3Ε. Eπίσης, αν και οι πολιτικοί με τις περισσότερες συμμετοχές είναι ο Γιωργάκης Παπανδρέου και ο Θόδωρος Πάγκαλος, ποτέ δεν ήταν και οι δύο την ίδια χρονιά...
Δημοσιεύθηκε από Cataphract στις Δεκ. 05 2006,00:16
Ούτε η λέσχη Bilderberg είναι τόσο μυστική, από τη στιγμή που ξέρουμε ποιους καλεί κάθε φορά. Αξίζει να επισκευθεί κανείς τη σελίδα < www.bilderberg.org > όπου μπορεί να δει για κάθε έτος ξεχωριστά τα γεγονότα και τους καλεσμένους (πχ. < http://bilderberg.org/2006.htm > ).

2004 - Stresa, Italy 3-6 June 2004 - 50th anniversary conference
Αντιπρόσωποι Ελλάδας:
GR - David, George A. - Chairman, Coca-Cola Hellenic Bottling Company SA
GR - Diamantopoulou, Anna - Member of Parliament, former European Commissioner for Social Affairs
Κύπρου:
CY - Pantelides, Leonidas - Ambassoador to Greece
Τουρκίας:
TR - Babacan, Ali - Minister of Economic Affairs
TR - Cemal, Hasan - Senior Columnist, Milliyet Newspaper
TR - Dervis, Kemal - Member of Parliament, former senior World bank official
TR - Koc, Mustafa V. - Chairman, Koc Holdings AS

2005 - 5-8th May, Rottach-Egern, Munich, Germany
Ελλάδα:
GR, Alogoskoufis, George, Minister of Economy and Finance
GR, David, George A., Chairman, Coca-Cola H.B.C. S.A.
GR, Diamantopoulou, Anna, Member of Parliament
GR, Papandreou, George A., President, Panhellenic Socialist Movement (PASOK)
Τουρκία:
TR, Babacan, Ali, Minister of Economic Affairs
TR, Gencer, Imregul, Member of the Board, Global Investment Holding
TR, Ulsever, Cuneyt, Columnist, Hurriyet
TR, Koc, Mustafa V., Chairman, Koc Holding A.S.

2006, 8-11 June 2006 Ottawa, Canada
Ελλάδα:
GR - Alogoskoufis, George Minister of Economy and Finance
GR - David, George A. Chairman, Coca-Cola H.B.C. S.A.
GR - Tsoukalis, Loukas President, Hellenic Foundation for European and Foreign Policy (ELIAMEP)
Τουρκία:
TR - Bagis, Egemen Member of Parliament; Poreign Policy Advisor to the Prime Minister
TR - Boyner, Umit N. Member of the Executive Board, Boyner Holding
TR - Koç, Mustafa V. Chariman, Koç Holding A.S.
TR - Koprulu, Kemal Founding Chairman, ARI Movement
TR - Koru, Fehmi Senior Writer, Yeni Safek
TR - Ozel, Soli Professor of International Relations and Political Sience, Istanbul Bilgi University

Αν πάμε ακόμα πιο πίσω από το 2001, θα δούμε τους εξής Έλληνες καλεσμένους (πέρα από τον Γεώργιο Δαυίδ της Κοκα-κόλα που είναι κάθε χρόνο παρών):
2000:
Diamandouros, P Nikiforos; National Ombudsman
Papandreou, George A; Minister for Foreign Affairs
1999:
Kranidiotis, Yannos . Alternate Minister for Foreign Affairs.
Veremis, Thanos M. - Professor of Political History, University of Athens; President of Eliamep.
1998:
Karamanlis, Kostas A. - Leader of the Opposition
Papandreou, George A. - Alternate Minister for Foreign Affairs
(το δίδυμο)!
1997:
Carras, Costa. Director of Companies
Kranidiotis, Yannos. Deputy Minister for Foreign Affairs.
1996:
Pangalos, Theodoros G. (Greece) Minister for Foreign Affairs
(Από το '96 και πριν ο Δαυίδ δεν είναι καλεσμένος)
1995:
Costas Carras, Dir of Companies Greece
Ted Coulοumbis, Pres. Greek Foreign Policy Institute
Geo Papandreau Min of Ed Greece
1994 μια χρονιά πριν τα Ίμια:
(GR) Gerasimos Arsenis, minister of defense.
(GR) Costa Carras, director of companies.
(TR) Ali Hikmet Alp, ambassador, permanent representative of Turkey to the CSCE.
(TR) Selahttin Beyazit, director of companies.
(TR) Rahmi M. Koc, chairman of the board of directors, Koc Holding A.S.

Παρατηρήσεις:
Από επιχειρηματίες τα τελευταία χρόνια είναι μόνιμος καλεσμένος ο Γ.Δαυίδ ο οποίος έχει αντικαταστήσει τον Κ.Καρρά.
Υπάρχει σχεδόν πάντα αντιπρόσωπος (εντολοδέκτης) που να σχετίζεται με την εξωτερική πολιτική της πατρίδας μας.
Ο Γ.Παπανδρέου είναι αυτός με την πιο συχνή συμμετοχή από πολιτικούς της Ελλάδας.
Αν πάει κανείς ακόμα πιο πίσω, θα βρει κι άλλα τρανταχτά ονότατα της ελληνικής «σκηνής». Όσοι πάνε με τα νερά τους, συνεχίζουν. Όσοι όχι, αφανίζονται...



Στις 22 Αυγούστου 1831 ο Ιωάννης Καποδίστριας εξαπέλυσε  εγκύκλιο, (υπ αριθμόν 4286) πρός τους προϊσταμένους των δημοσίων υπηρεσιών. Συναπέστειλε μάλιστα και τύπον όρκου, τον οποίον θα υπέγραφαν όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι δια του οποίου θα δηλωνόταν ότι σε ουδεμία μυστική Εταιρεία ανήκουν. Λίγες εβδομάδες μετά την εξαπόλυση της εγκυκλίου εναντίον των μυστικών οργανώσεων, εδολοφονείτο στο Ναύπλιο


Μυστική Εγκύκλιος 

Ο ΚΥΒΕΡΝΗΤΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ 

Πρός το Πανελλήνιον 


Πρός τούς κατά το Αιγαίον Πέλαγος και την Πελοπόννησον Εκτάκτους Επιτρόπους και τους Αρχηγούς των κατά ξηράν και θάλασσαν Δυνάμεων. 
Γνωρίζει η Κυβέρνησις, ότι Πολίται τινές επιμένουν πιστεύοντες και τους άλλους πείθοντες ότι αι μυστικαί Εταιρείαι χορηγούσι μέσα σωτήρια εις την Πατρίδα, ή τουλάχιστον Αιγίδα υπό την οποία συνδεόμενοι μεταξύ των άνθρωποι διά μυστικών δεσμών δύνανται να απολαύσωσιν εντός Πατρίδος των και διά της ξένης επιρροής αξιώματα, τιμάς, και το πλέον τύχην, ό εστί χρήματα. 
Όσον και αν ελεεινολογή η Κυβέρνησις την απειρίαν των Ελλήνων των από τοιαύτας εισηγήσεις παρασυρομένων δεν ήθελε δώσει τήν προσοχήν της, άν δέν ήτο καταπεπεισμένη πόσον όλέθρια άποτελέσματα δύναται νά φέρη είς τήν κρίσιμον ταύτην στιγμήν ή περί τούτων γνώμη, τήν όποίαν οί έχθροί τής Ελλάδος ήθελον συστήσει καί τόν Κόσμον, και είς τάς Εύρωπαϊκάς Κυβερνήσεις. 
Αν ή Ελλάς έγκατελείφθη άπό τό 1821 έως τόν Ιούλιον μήνα του τελευταίου έτους, τούτο προήλθε διότι οί εχθροί της τήν παρέσταιναν αδιακόπως πρός τους Βασιλείς, ώς λαόν έπαναστατωθέντα καί άγωνιζόμενον ύπό τήν διεύθυνσιν καί ύπό τούς σκοπούς Μυστικών Εταιρειών, όθεν έπήγασαν αί Kαταστροφαί της 'Ισπανίας και Ιταλίας. 
Εύκολον ήτο αναμφιβόλως να αναιρεθή ή σφαλερά αυτή δόξα. μ'όλον τούτο εχρειάσθησαν ολόκληρα επτά έτη βασάνων και δυστυχιών είς αναίρεσίν της. Μόλις ανηρέθη, καί ενώ ή Ελλάς άρχίζει νά λαμβάνη δείγματα εύνοίας καί καλοκαγαθίας έκ μέρους τών Συμμαχικών Δυνάμεων, οί έχθροί της θέλουν πάλιν τήν παραστήσει ώς υπεξούσιον τών Μυστικών Εταιρειών, καί είς άπόδειξιν τούτου θέλουν φανερώσει, ότι υπό διαφόρους ονόμασιν αί Εταιρείαι αυταί υπάρχουν καί πολλαπλασιάζονται μεταξύ των εν τοίς πράγμασι και τής πολιτικής τάξεως, και της στρατιωτικής δυνάμεως, ίσως καί αύτού του στόλου. 
Τόσον ουσιώδες θεωρεί τούτο η Κυβέρνησις ώστε μή εγκρίνουσα να δείξη διά τινος δημοσίου καί επισήμου πράξεως την ύπαρξιν αυτού του κακού, εκπληροί διά του τύπου της παρούσης εγκυκλίου το χρέος, το οποίον δεν ημπορεί να παραμελήση χωρίς να καθυποβληθή είς βαρυτάτην εύθύνην. Τω όντι τοιούτον δημόσιον έγγραφον μεταξύ τών Πολιτικών, οί οποίοι επιμένουσι να μήν παραχωρώσιν είς τήν Ελλάδα έντιμον μέλλον, ήθελε χρησιμεύσει ώς μέσον του να αποδείξωσιν ότι οί Βασιλείς διά τών ευεργεσιών των υποθάλπουσιν είς την Ελλάδα τόν εχθρόν, τον οποίον και αλλαχού, και εις τας ιδίας των Επικρατείας πολεμώσι. 
Η παρατήρησις αυτη, Κύριοι, σας διδάσκει μέ πόσην φρόνησιν καί οξυδέρκειαν απαιτείται ή έκπλήρωσις τής ακολούθου παραγγελίας τής Κυβερνήσεως.(ΦΥΣΙΚΑ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΚΠΛΗΡΩΘΗΚΕ. ΤΟΝ ΠΡΟΛΑΒΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΟΛΟΦΟΝΗΣΑΝ ΛΙΓΟ ΑΡΓΟΤΕΡΑ!!!) 
Θέλετε κοινοποιήσει διά ζώσης φωνής είς τούς υπαλλήλους σας ή τούς υπό τήν όδηγίαν σας άξιωματικούς, τό περιεχόμενον τής παρούσης, καί θέλετε τούς κάμει νά σας φανερώσουν αν άνήκουν είς καμμίαν τών Μυστικών Εταιρειών, ή όχι. Αν είναι τό πρώτον θέλετε τούς παρατηρήσει, ότι εάν είς τήν παρελθούσαν κατάστασιν τής αναρχίας, καί τής αταξίας ήταν ίσως άναγκαίον είς τούς πολίτας νά ζητήσωσι προσωπικήν ασφάλειαν διά του δεσμού μυστικής τινος Εταιρείας,ο δεσμός ούτος διαλύεται καθ' ήν στιγμήν ο τού νομίμου όρκου καί πρός την Κυβέρνησιν, και πρός τους Νόμους, χορηγεί είς ένα έκαστον και είς όλους, όλας τας απαραιτήτους ασφαλείας. 
Από τοιαύτην αρχήν ορμώμενοι ευκόλως, θέλετε αποδείξει το ασυμβίβαστον (ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟΝ!!!) των δύο όρκων, ήγουν του υπηρετείν το Κράτος, και υπηρετείν μυστικήν Εταιρείαν, της οποίας ο σκοπός είναι ώς επί το πλείστον άγνωστος είς τους Εταίρους. 
Αν λοιπόν οι υπάλληλοί σας ή οι υπό την οδηγίαν σας αξιωματικοί ανήκουσιν είς τίνα Εταιρείαν, ανάγκη να παραιτηθώσι, και περί τούτου οφείλεις να μας βεβαιώσης. 
Εξ εναντίας θέλετε τους εξηγήσει τους κινδύνους είς τους οποίους εκτίθενται πλανώμενοι από ολίγους τινάς όλως διόλου εις τα τοιαύτα ενασχολούμενους. Από την κατηγορίαν των Εταιρειών των μή συμβιβαζομένων με τα κατά Νόμους καθεστώτα δεν αποκλείομενκαι την πρό αιώνων γνωριζομένην υπό τω ονόματι της Αδελφοποιείας, ή Αγάπης. 
Παραγγέλεσθε, Κύριοι, κατ' επανάληψιν να κάμετε χρήσιν της κοινοποιήσεως ταύτης κατά τόν συνετώτερον και ωφελιμώτερον τρόπον. Προθύμως η Κυβέρνησις θέλει δεχθή τάς ειδοποιήσεις, όσας εν καιρώ και τόπω θέλετε δυνηθή να την χορηγήσετε. 

Εν Πόρω τή 8 Ιουνίου 1828 

Ο Κυβερνήτης 

(Τ.Σ.) Ι. Α. Καποδίστριας 



Ρόταρυ- μια μασωνική οργάνωση στην Ελλάδα και οχι μόνο


Είναι μια οργάνωση που μετα λύπης βλέπουμε πολλές φορές σε συνεστιάσεις και συγκεντρώσεις τους να συμμετέχουν ιερείς,ακόμα και μητροπολίτες της Εκκλησίας,εστω και εν αγνοία τους ελπίζουμε,τους οποίους και τιμούν συχνά!Αυτό ακόμα και με το πρόσχημα οτι κάνουν κάποιες φιλανθρωπίες,είναι τρομερά επικίνδυνο και δυσάρεστο.

Ας δούμε ομως μερικά στοιχεία για το τι ακριβως είναι αυτή η οργάνωση:

Η διεθνής αυτή οργάνωση ιδρύθη στο Σικάγο στις 23.2.1905 από τον Αμερικανό δικηγόρο Paul P. Harris. Κάτω από το πρόσχημα φιλανθρωπικών και πολιτιστικών εκδηλώσεων καλύπτει μυστικούς σκοπούς. Δια τούτο θεωρείται ως «το νηπιαγωγείον της Μασονίας»

Η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος και μεμονωμένοι Μητροπολίται με Εγκυκλίους συνιστούν αποχήν από συγκεντρώσεις Ροταριανών και δεν επιτρέπουν σε Ροταριανούς να είναι Ανάδοχοι σε Βαπτίσεις.

Παραθέτομεν ωρισμένα επίσημα κείμενα και σχόλια Ορθοδόξων Περιοδικών, που ομιλούν για το τι είναι και πού αποβλέπει το Ρόταρυ:

Στο «Μήνυμα της Ιεράς Συνόδου της Ιεραρχίας της Εκκλησίας της Ελλάδος προς τον ευσεβήν Ελληνικόν λαόν» της 29.11.1958 μεταξύ άλλων θεμάτων αναφέρονται και τα εξής για τους Ροταριανούς:

« ....Η Οργάνωσις αυτή έχει χαρακτήρα διεθνή, στηριζόμενη επί αφηρημένων ηθικών φιλοσοφικών αρχών. Δεν δέχεται την ηθικήν ζωήν και την φιλανθρωπίαν ως καρπούς της Ορθοδόξου Χριστιανικής Πίστεως, τουτέστι της Ελληνοχριστιανικής παραδόσεως .... Πάσα ηθική και κοινωνική κίνησις και ζωή εκτός του Χριστού καθιστά την Εκκλησίαν εφεκτικήν (=επιφυλακτικήν) και την εφεκτικότητα αυτήν έκρινεν η Ιεραρχία να τηρήση και απέναντι της Ροταριανής Οργανώσεως και να συστήση εις τους Κληρικούς να απέχουν των συνεστιάσεων αυτής ....».

Ο δε Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Θεόκλητος, εξ αφορμής της συγκλήσεως στο Αγρίνιον του 13ου Πανελληνίου Συνεδρίου του Ρόταρυ, εξέδωσε την υπ' αριθ. 1.227/4.4.1973 Εγκύκλιον, στην οποίαν μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται και τα εξής:
«Θεωρούμεν υποχρέωσιν επιβαλλόμενην εκ της αποστολής ημών, ίνα διαφωτίσωμεν τους τυχόν απληροφόρητους και καλοπροαίρετους Χριστιανούς ημών.

Εκθέτομεν τα ακόλουθα χωρίς καμμίαν απολύτως διάθεσιν εχθρότητος κατ' ουδενός, αλλά και χωρίς δισταγμόν ή φόβον δια την δυσφορίαν την οποίαν πιθανώς να προκαλέση:

1. - Η Οργάνωσις του Ρόταρυ έχει στενή σχέσιν και συγγένειαν προς τον Τεκτονισμόν (Μασωνίαν), χαρακτηρισθείσα υπό των ειδότων ως "εξάδελφος" και "πρώτος σταθμός" και "προθάλαμος" της Μασωνίας και "προεισαγωγή" εις αυτήν.

2. - Μέγα ποσοστόν των Ροταριανών συμβαίνει να είναι και τέκτονες. Ο δε πρώτος "Κυβερνήτης" του εν Ελλάδι Ρόταρυ υπήρξε "διακεκριμένον μέλος" της Ελληνικής Μασωνίας.

3. - Αποτελεί εν είδος συγκρητισμού (δηλαδή μίγμα θρησκευτικών δοξασιών, το οποίον "ευρίσκεται εν αρμονία με όλας τας θρησκείας", όπως ομολογούν οι ίδιοι οι Ροταριανοί προσπαθούντες να συμβιβάσουν τα ασυμβίβαστα), πράγμα το οποίον ακριβώς αποτελεί υποτίμησιν της θρησκείας του Χριστού. Αντιθέτως, ο Χριστιανισμός μη ευρισκόμενος εν αρμονία προς τα λοιπά θρησκεύματα, ίσταται υπεράνω αυτών, ως η μοναδική θρησκεία, η κατέχουσα την εξ αποκαλύψεως αλήθειαν.

4. - Είναι φανερός ο διεθνιστικός χαρακτήρ του Ρόταρυ, πλείστα ερωτήματα προκαλούντος δια τινων ενεργειών του και εμφανίζοντος ύποπτα σημεία αντιθέσεως προς τον Χριστιανισμόν.


8. -Η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος και η Ιερά Σύνοδος της Ιεραρχίας μας διατηρούσα πολλάς επιφυλάξεις έναντι της Οργανώσεως Ρόταρυ, απηγόρευσαν κατά καιρούς (1951, 1958 και 1970) εξ αφορμής σχετικών ερωτημάτων Αρχιερέων, την συμμετοχήν εις τας συνεστιάσεις των Ροταριανών, η δευτέρα μάλιστα ζητεί απ'; αυτούς να εκκαθαρίσουν την θέσιν των, εάν δηλαδή τυγχάνουν πιστά τέκνα της Εκκλησίας.

10. - Δια τους ως άνω λόγους εφιστώμεν την προσοχήν των αγαπητών μας τέκνων της Εκκλησίας και συνιστώμεν, όπως απέχουν οιασδήποτε αναμίξεως εις την Ροταριανήν κίνησιν (συζητήσεις, συνεστιάσεις κλπ.). "Ουδείς δύναται δυσί κυρίοις δουλεύειν". Όστις θέλει να είναι πράγματι Χριστιανός δεν δύναται να είναι συγχρόνως και Ροταριανός. Η Χριστιανική ιδιότης του αρκεί. Και πρέπει να είναι υπερήφανος δι' αυτήν. Δεν του χρειάζεται άλλο τι, ει μη η συνέπεια εις την ζωήν του. Τίποτε το νέον δεν έχει να του προσφέρη το Ρόταρυ ....».

Επειτα από ολίγον χρονικόν διάστημα, και συγκεκριμένως στις 10.1.1974, η Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος απέστειλε προς την Ιεράν Μητρόπολιν Αιτωλίας και Ακαρνανίας έγγραφον, με το οποίον απαντά σε σχετικήν ερώτησιν και τονίζει ότι δεν μπορεί να γίνη Ανάδοχος σε Βάπτισιν ένας Ροταριανός. Στο Έγγραφον αυτό αναφέρονται μεταξύ άλλων και τα εξής:

«..Η ιδιότης τίνος ως Ροταριανού ... δεν αποτελεί εχέγγυον (=εγγύησιν) εκπληρώσεως εις το ακέραιον των ... υποχρεώσεων του Αναδόχου. Όθεν.. δύναται να ευσταθήση ως εύλογος επιφύλαξις της ή και άρνησις οιουδήποτε εκκλησιαστικού Λειτουργού όπως δεχθή ως Ανάδοχον μέλος τι της οργανώσεως "Ρόταρυ"»[4].

Ας αναφέρωμεν τέλος και κάτι για την σχέσιν Ρόταρυ και Προσκοπισμού, για να γνωρίζουν πού στέλνουν τα παιδιά τους οι Έλληνες γονείς, οι οποίοι τα οδηγούν στον Προσκοπισμόν.
«Εις το "Επίσημο Όργανο του Σώματος Ελλήνων Προσκόπων": ";Ο Πρόσκοπος", του Φεβρουαρίου 1977, διαβάζομε: "Προσκοπισμός και Ρόταρυ. Ο Ρόμπερτ Μάντσεστερ, Πρόεδρος του Διεθνούς Ρόταρυ, απόκτησε την ανώτατη διάκριση του Προσκόπου του Αετού (Έθνους), όταν ήταν νέος στο Οχάιο. Οι Αμερικανοί Πρόσκοποι του απένειμαν το «Ανώτατο Παράσημο του Αετού» κατά τη διάρκεια του συνεδρίου των Ροταριανών του 1976, στη Νέα Ορλεάνη. Στην απάντησή του ο κ. Μάντσεστερ δήλωσε: «Όπως και οι περισσότεροι άνθρωποι που είχαν το προνόμιο ν'ανήκουν στον Προσκοπισμό, ποτέ μου δεν έχασα το ενδιαφέρον μου γι' αυτόν. Με ευχαριστεί το γεγονός ότι τα 40% των Ροταριανών Λεσχών της Αμερικής βοηθούν κάπου 2.000 αγέλες, ομάδες και ανιχνευτικές κοινότητες που περιλαμβάνουν περίπου 61.000 παιδιά ... Εκείνο που τα παιδιά μας χρειάζονται να τα βοηθήση να γίνουν χρήσιμοι και νομιμόφρονες πολίτες είναι, φυσικά, η στοργή του σωστού σπιτιού και ακόμα η αδελφότητα, η καθοδήγηση και το παράδειγμα που βρίσκουν στους Προσκόπους ... Ελπίζω πως όλοι οι Ροταριανοί και οι Ροταριανές Λέσχες θα το έχουν αυτό πάντα υπ'; όψη τους»".

Ωστε αυτό που από καιρόν εφαίνετο σκοτεινόν, τώρα διαλευκαίνεται και ομολογείται επισήμως. Ο Προσκοπισμός δυστυχώς συνδέεται στενά και συνεργάζεται με το Ρόταρυ. Το δε Ρόταρυ είναι παρακλάδι της Μασωνίας».

Στο Ρόταρυ δραστηριοποιούνται και μέλη της οικογένειας Επίτιμου Προέδρου κόμματος, που έχει κυβερνήσει (το κόμμα) κάμποσες φορές τα τελευταία  χρόνια.
συνεχίζετε..............


Πηγή: http://www.eglimatikotita.gr/2009/12/me.html#ixzz2eQh8ipIX

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου